Online uitbreiding dienstverlening vraagt om een goede positie van de junior rentmeester
Probleem
Een adviesbureau op het gebied van waterbeheer bestaat uit een team, variërend van MBO tot WO die hoofdzakelijk werken voor gemeenten en waterschappen. Al eerder heeft het bureau een professionaliseringsslag gemaakt. Er is meer structuur in de werkzaamheden en de functies van medewerkers. Ook hebben zij meer verantwoordelijkheid gekregen bij het uitvoeren van projecten. In navolging hiervan wil de organisatie de kennis en kunde van de werknemers opnieuw onderzoeken en dit meer in overeenstemming brengen met het dienstenpakket van het bureau. Het doel hierbij is het bedrijf onderscheidend te laten zijn.
De vraag
De organisatie wil de ervaringen, kennis en kunde meer afstemmen op wat de markt vraagt. Wat is er al aanwezig en hoe kunnen we die krachten bundelen om samen nieuwe kansen en mogelijkheden te onderzoeken? Welke verantwoordelijkheden kunnen en willen de medewerkers nemen? Aan ons is gevraagd vanaf de tekentafel mee te denken en in co-creatie dit proces te begeleiden.
Wat hebben we gedaan
Human experience-managementTeam analyse en Assessments
Teamoptimalisatie
Leiderschapsontwikkeling
Executive & Personal Coaching
Tatiana van Rijswijk
Founder, Directeur-Eigenaar en Human Experience expert
Meer weten over dit opleidingsjaartraject of wat we voor jou en je organisatie kunnen betekenen?
Vraag het Tatiana!