Human experience-management

Veel bedrijven en organisaties richten zich op de korte-termijn. Toch is het verstandig om vooruit te kijken. Juist nu hebben organisaties behoefte aan duidelijk leiderschap. Aan een toekomstvisie waarin de mens centraal staat en de versnelde technologische ontwikkeling omarmt. Dit vraagt pro-activiteit van jou als ondernemer, manager, bestuurder of directeur. Hoe pak je dit aan? Hoe maak je jouw organisatie klaar voor 2030?

Wat

Human experience management gaat uit van de mens als belangrijkste kapitaal in de organisatie. Niet alleen de mens als werknemer, maar in al zijn verschillende rollen als ouder, buurman of partner. Het is belangrijk de hele mens in al zijn contexten te zien. Dus naast de werkomgeving ook de woon-leef en technologische context. Als organisatie ben je dus positief geobsedeerd door alle menselijke elementen, stel je mens centraal en speel je proactief in op menselijke behoeften.

Waarom

Een human experience-organisatie is een menselijke organisatie. Human experience wil de diepere waarde van de mens begrijpen zodat hij of zij de beste versie van zichzelf kan en mag zijn. De human experience-organisatie integreert drie ‘experiences’. De customer-, employee- en business-experience. Alle bundelen alle ervaringen van klanten, zakenpartners en medewerkers tot een gezamenlijk doel. Het resultaat: een succesvollere organisatie met gelukkige medewerkers in een gezonde duurzame samenleving.

Voor wie?

Human experience-management is voor organisaties met lef. Voor hen die verder kijken en de moed hebben hun organisatie duurzaam te transformeren tot een geïnspireerde community.

Dit zorgt voor de juiste persoon op de juiste plek en creëert meerwaarde voor allen die daarbij betrokken zijn. Het effect: een succesvolle organisatie met gelukkige medewerkers in een gezonde duurzame samenleving. De human experience-organisatie zorgt er met haar klanten, werknemers en businesspartners voor dat elk onderdeel van de organisatie in interactie met elkaar verbonden is.

Tatiana van Rijswijk

Founder, Directeur-Eigenaar en Human Experience expert

Meer weten over Human experience-management of wat we voor jou en je organisatie kunnen betekenen?

Vraag het Tatiana!

Laten we samen iets moois
beginnen!

Heb je een vraag of wil je gewoon even sparren?
Mail naar sparren@innervida.nl
of bel ons op 010-8466404